22 Ocak 2010 Cuma

İstanbul'dan

İstanbul'dan Kareler.....
Sabaha yolculuk....
Kadıköyden moda ya doğru giderken....
(diyafram öncelikli F11 + kanstart)
Moda Güneşi uğurlayan Karga.....
Kendince hoş sesiyle Güneşe hoşçakal derken...
(diyafram öncelikli F8 oev -1 + konstart)

Yılların ağırlığyla.......
Haydar paşa....
(ensantene öncelikli 6 sn pozlama)


Kadıköy Sahiline doğru.....
(ensantene öncelikli 4 sn pozlama)


Ortaköyden yükarı çıkarken bi dükkanın önünden ....
Yüce inasanın adı....
(ensantene öncelikli 1\2 sn pozlam flash'sız)


Tarabya sahilinden üşümüş bir tekene.....
(ensantene öncelikli,8 sn pozlama+tripot)


2010 dam 80 li yıllara saygıyla.....



Sonsuzluğa uçan martı....
(diyafram öncelikli.bide konstart ayarı oev -1)

Asil bi şekilde Kadıköydeki vapurları İzlerken....
(diyafram Öncelikli F 3,6 oev +0,7)

Ortaköy camii
(program ea +1,5 oev)
Fotoğrafların hepsi bana yani Barış Lermioğluna aittir.....
Yani Telif hakları saklıdırr :)....
Yorumlarınızı beklerim......

































































3 yorum:

  1. barışım.. ellerine ve emeğine sağlık... harika çalışmalar çıkarmışsın...
    her biri için ayrı ayrı tebrik ediyorum seni..
    şu 80li yıllara ithafını da gözden kaçırdığımı sanma :)
    banada öğretttttttttttttttttttt

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel kareler..

    Acemice fotograf çekmeye calısan ben.. epey feyz aldım fotograflarınızdan..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim şenay hanım...
    çok mutlu ettiniz beni

    YanıtlaSil